catti

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Svarar på utmaningen från Fab Jeppe....

Av Cathrine Berglund - 21 oktober 2010 10:29

4 TV program jag ser på:

1.Våra bästa år *skäms men bara lite för de ä så jävla dåligt så de är bra*

2.Nyheterna

3.The Big bang theory....

4.Criminal minds...


*Kollar mest på film och Tv-serie Boxar på dvd efter egen tid...



4 saker jag gjort idag:

1.Vaknat efter 2432 "Snoozeknapp tryckningar"

2.Kollat på "Våra bästa år".... Yay!

3.Ätit hemmagjord soppa....Mums!

4.Pillat navelludd...Wow!


4 saker jag längtar efter:

Jul...Jag älskar julen och allt vad det innebär...

Lugn & Ro...

Färdigrenoverat hem....cant wait!

World peace...


4 saker på önskelistan:

1.Snug Rug...om ni inte vet va det är... google!!

2.Att få gå tillbaka i tiden och göra om allt efter 15 års ålder och veta allt jag vet idag...

3.Karaktär

4.Konsten att stanna tiden....


4 saker jag avskyr:

1.Okunskap...man är rädd för det man inte förstår...rädda människor gör dumma grejer liksom... nog sagt...

2.Ondska...visar sig i olika skepnader... hitler... pedofiler... mördare... våldtäktsmän...min biologiska härkomst kallas också...mamma....

3.Hushållsarbete

4.Orättvisa



De jag skickar vidare utmaningen till är:


Lidasuffercity

Glidarn

Linnea Westerlund


until next time....


 
 
baraenjeppe

baraenjeppe

22 oktober 2010 00:05

"våra bästa år"?...okej...hmmm...

Googlade "snug rug",verkar mysig, själv har jag en snuttefilt i form av en vetekudde som man värmer i micron...lägger den runt nacken när jag ser på tv..*säg inte att jag sagt det*, det är ju inte så coolt för en man i förtioårsåldern att ha en "microsnuttefilt" ...

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Cathrine Berglund

22 oktober 2010 19:24

awww söt du ä Jeppe...Jag tycker det är jätte jätte coolt att ha en "microsnuttefilt" speciellt för en "förtiosomething" fabulös man!!

 
you know who (....linnea)

you know who (....linnea)

25 oktober 2010 22:37

Åh, go du är som skrivit me mig! Jag antar absoluuuuut din utmaning, men är för trött för att tänka just nu, så jag fyller i den här imorgon :)

http://linneawesterlund.webblogg.se

Cathrine Berglund

27 oktober 2010 21:51

Ingen fara...ja väntar tålmodigt :D pöss

 
baraenjeppe

baraenjeppe

28 oktober 2010 11:05

Fabulös?...moi??, absolut inte ...men snuttefilten är bra fabulös iallfall...sjukt skönt när man har lite ont i nacken.!

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Cathrine Berglund

29 oktober 2010 23:36

Joooorå?!??! Fabulös absolut!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cathrine Berglund - 7 januari 2015 22:54

Mitt nyårslöfte att börja blogga igen var ju inte helt välgenomtänkt... Va fan ska jag skriva om? Finns liksom inte mycket underhållande material att jobba med i mitt liv just nu... Föräldrarna är trötta lyckliga skal av våra forna jag... Barnen ...

Av Cathrine Berglund - 1 januari 2015 02:45

Problemet med mig är att jag har tusen tankar som rusar runt i huvudet på mig och varje fjärde minut så byts dom ut till tusen nya tankar... Jag behöver lugn & ro för att fånga en och kunna utveckla den såpass att jag skulle kunna få ner den i skrif...

Av Cathrine Berglund - 23 november 2014 06:31


...flera gånger fått höra att jag är så driven, intelligent, lätt anpasslig och skulle kunna gå hur långt som helst i vilket område som helst om jag ger mig fan på det... Förslagen om vad jag borde göra med mitt liv nu när min yngsta ändå fyllt hela...

Av Cathrine Berglund - 19 november 2014 00:36

Jeeez vad jag får bryt på dessa nappar!!! De har ju bara två lägen... Antingen är de borta!! Puts väck! Går icke att finna...inte en enda en i nödens stund... ELLER... Så ligger alla 30 stycken jag bara några timmar tidigare letade efter inkilad...

Av Cathrine Berglund - 2 april 2014 00:15


Om det är ETT råd jag önskar att ni tar till er av alla jag kommer ösa över er de kommande åren är det följande: Fyll era liv med sånt som inte går att köpa för pengar! Det är det som i slutändan är värt mest..! Älskar er mer än vad ni någonsi...

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards