catti

Alla inlägg under januari 2014

Av Cathrine Berglund - 30 januari 2014 00:52

Här har ingen varit på år och dar...
Hade nästan glömt min blogg!
Ska återuppliva den!
Men oj vad jag behöver renovera och uppdatera den! Den påminner mig lite om mig själv...den har hamnat längst ner på priolistan... Men eftersom jag tagit tag i att bygga upp min kropp igen efter två graviditeter på två år så kan väl bloggen få följa med in i det nya livet också!

Är ju tvåbarns morsa nu för tiden..
Här är mina trollungar...
Callista 2 år
Milliecent 3,5 månad

Det lär nog handla en del om dom nu eftersom de är min konstanta glädjekälla & huvudvärk!

Dagens Callista citat får bli:

-Men mamma du ha ju inge sägg (skägg) på dig...!?!

Until next time...

Peace out

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards