catti

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Cathrine Berglund - 12 december 2010 23:29

Korven är min enda son och är en mycket älskad och bortskämd katt....

Men snygg eller smart är han inte....

Hittade något nytagna bilder på honom i kameran....

Dom bjuder jag på....   

    


Timjan "Korven" Berglund


Min stolthet och min konstanta huvudvärk   


until next time....

Av Cathrine Berglund - 12 december 2010 23:16



Lördagen blev inte precis som jag hade planerat...men den blev inte dum alls!

Gjorde stan och luncha med goda vänner...

Sen inköp av gran och julblommor vilka fick min fulla uppmärksamhet på eftermiddagen....kvällen spenderades i goda vänner sällskap med vattenpipan, rödvin, chips & dipp, godis och UNO...!



          


Spenderade söndagen i lugn och ro...

Bakade och lagade mat me lillasyster...

Sen middag och fighting me Baby, Snygg Daniel och lillasyster....

UFC match mellan Josh Koscheck vs GSP....

 


Nu sova...


until next time....

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards