catti

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Cathrine Berglund - 9 april 2011 17:14

Biorum är perfekt att ha en dag som denna när man inte mår toppen nog att vistas ute.... då kan man gömma sig i mörkret, dra täcket upp till hakan, kolla på en film eller två och ignorera det faktum att solen skiner och alla på facebook skriver att livet är underbart....!

MEN om jag ska ta mig dit betyder det att jag måste ta mig upp ur sängen och 2 TRAPPOR ner juuu...!

Med min onda gamla höft! Ner går ganska OK...men sen ska jag upp också och lägga tyngd på höften gör sketa ONT!

Bob (Betalaochbär aka äkta make)får helt enkelt bära mig....sicken bra ide!!

Då dyker jag ner i mörkret och lämnar er lyckliga, soldyrkande B-vitaminslukande människor åt ert öde...

Jag säger som min kära kollega....

Trevlig Helg...sup å svälj...

Bjuder på en klassiker.... och göttar sig i att jag åtminstonde slipper reklam hos Bio Berglund!




until next time....


Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards