catti

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Cathrine Berglund - 28 juni 2011 17:45

Det är fantastisk att vara gravid!!!

Nös i köket förut.... och kissa ner mig...

FAAAN va jag skrattade åt mig själv....!!!

Man har hört historierna...man har läst alla böcker...men man förstår inte hur det är eller kan vara att vara gravid innan man är där...

Efter vad jag förstått så har jag en ganska så smärtfri graviditet hittills...inte helt okomplicerad men jag har hört hårresande historier om olika kvinnors erfarenheter så jag är väldigt tacksam för det små "problem" som jag har...

Och väljer att se det från den positiva sidan...

Till exempel så slipper jag mensen!!!!

Och DET är så FANTASTISKT jävla GÖTT!!!!

Jag slipper jobba hårt inför beach 2011!

Och istället kan jag ta på mig min mammabadräkt över den växande buken och dra och bada närsom andan faller på....

NU tillexempel...


Until next time.....


Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards