catti

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Cathrine Berglund - 15 februari 2011 22:13

för det är så värt att säga....


Jag är inte tjock bara lätt att se... och det beror inte på min stora kroppshydda utan på min gigantiska personlighet!

  


INRIKESNYTT: Har snöat in på P!nk just nu... spelar henne jämt...och då mest "Fucking Perfect" som spelas på repeat på spotify i iphonen... Jag hade inga idoler när jag växte upp och faller sällan för artister så mycket som jag faller för  just specifika låtar, så aldrig har någon spelats så mycket i mina hörlurar som min älskade P!nk...

JO kanske Withney's "I will always love you" på 90-talet...

Har tillochmed bestämt mig för att tatuera ordet "Perfect" på vänster hand mellan lillfinger och handled i rosa....

  

Bäst just nu:

1. Dear Mr President (nummer ett now and for ever).

2. F*****ing Perfect

3. My vietnam

4. Misery

5. So what

 

  

 

UTRIKESNYTT: Värt att notera är ju alla frihetskämpar som kämpar för demokratin!

Vi ser er, vi hör er & vi hejjar på er!

 

Oh well...nu blir det sängen... känner mig frusen och seg... så en tidigkväll för den gamla tanten kan inte skada....

 

until next time.....

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards