catti

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Cathrine Berglund - 23 februari 2011 18:51

Att göra bort sig är något som vi alla gör ibland....

Men ingen gillar inte ens lite....


Men det värsta är när man gör bort sig och inte fattar det förrän senare...

Jag känner mig alltid lika snopen...

Men vaaa faaaaan....

Gjorde jag bort mig nu igen... å så missade jag hela grejen..?!?


Jag vill ogärna vara ett praktarsle men när jag väl är det, vill jag gärna vara medveten om att jag är ett praktarsle...men jag gillar ju inte att vara elak eller verka ointelligen...  men jag vill ändå vältra mig i det faktum att jag inte är perfekt...ta lite mentalakort... så jag kan återskapa situationen senare i min ensamhet och må riktigt dåligt åt att jag är ett sånt efterblivet megamongo som inte tänker sig för... kanske tillochmed några digitalakort...

De kan jag ju ha till nästa års julkort..."Här sket jag i de blåskåpet Go Jul" typ....


AAAAaaaaahhhh....


Nu ska jag lägga mig under täcket och ha ångest en stund innan jag stiger på trampmaskinen och glömmer mina bekymmer till "BlackeyedPeas", "Cookies & Beans", "Lonely Island" & "Basshunter"


until next time....


Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards