catti

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Cathrine Berglund - 12 januari 2012 16:08

Ni som följer min blogg vet att det är riktigt sällan jag "promotar" andras bloggar...

Hinner knappt att läsa någon annan blogg än min egen...

MEN...ni måste kolla in min favvoblogg här "in cyberspace"!!! www.glidarn.se


Här kommer en teaser skrivet av "glidarn":


Seriöst .. det här måste va den segaste jobbnatten i mitt liv. Dom här 13 timmarna känns som 23 timmar..

tiden går så jäääävla sakta. Det e typ  dött i huset inatt o det finns verkligen inget o göra , kanske just därför som tiden går så sakta … 

 men så länge min chef låtsas att jag har bra lön

tänker jag låtsas att jag har mycket o göra.


Jag har sagt det förr men det är värt att säga det igen...

Jag bugar mig för hennes vassa penna...

Av Cathrine Berglund - 12 januari 2012 13:54

Beskrivningengen på en riktig morsa borde vara: En mamma är en person som gör vad som måste göras

när det måste göras utan nån som helst tanke på sitt egna välbefinnande

och hon gör det oftast med ett leende på läpparna...


until next time....

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards