catti

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Cathrine Berglund - 7 maj 2010 18:39

FREDAG

Redan… Jisses vad tiden går när man har roligt…Har i vanlig ordning satt mig tillrätta på balkongen med laptopen i knät, solen på nedgång och rödvinet i glaset, har idag adderat lite visentligheter som en ”nysnodd glasskopp” full av ”taxfreegodis” och en påse salt & vinägerchips…. mums…..


      

Dagen har vi spenderat på en gigantisk båt… vi har snorklat (JAG har gjort det som har sån vattenskräck) badat (fanns det nått alternativ i den värmen?) solat (bränt mig på pannan) underbart. Muräna, nepolionfisk, Nemo, Doris, bläckfisk och delfiner är några av djuren jag hade turen att ha sprungit på idag…. wonderful :D Dagen började klockan sju med ett samtal från semesterorganisatören ”Mäklaren” halv åtta redan var vi på plats och tryckte i oss frukost och tog oss sen ner mot stranden där vi skulle bli upplockade…. sen bar det av…båten var inte full och vi hade massor av plats att breda ut oss på…4 stopp(var av jag snorkla 3 av dom) 1 lunch 6 vattenflaskor senare var jag helt slut, lade mig i skuggan och började på ”Slashpoketboken” inte förrän fem på eftermiddagen styrde vi  ” kosan” hemåt...väl hemma trygga i vårt eget ”hood” åt vi lite glass och tog oss ett välförtjänt dopp i en sval pool!! Har inte bestämt dejt med de andra förrän nio för intagande av en supé… så vi alla får en chans att återhämta oss… Så här sitter jag med massor av tid över…har redan duschat, packat in håret och flätat det, iklädd kvällen outfit och insmörjd med både ”banana boat” och aftersun lotion…. Baby ligger och snarkar i sängen men att sova har jag inte ro till…                 NU skulle jag haft en datamus… då hade jag laddat upp mig på ”World of warcraft” och lvlat min Character….. hahahaha sån nörd jag är att jag saknat spelet även när jag är på semester!!!


Dagsformen: Smal som ena tänksticka å het som en ;P

Älskar: Söta städare som lämnar blomblad i sängen

Hatar: Våta badkläder!!!

Vikt: Som igår fast ”bättre”

 

      


By the way jag har ännu inte varken rökat eller visat ”bröna”…. Bra jobbat Catti!!!


Until next time

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards