catti

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Cathrine Berglund - 14 maj 2010 14:48

Tips inför helgen...

Som man raggar får man ligga...

Och den man ligger med får bädda....


God Jaktlycka!!

Av Cathrine Berglund - 14 maj 2010 13:51

Var inne på en av MINA favvobloggare(www.privatbloggen.se) och hittade detta helt fantastiska klipp...dessa pöjkar är mer än liggbara...dom är musikaliska också!!

Blev sååååå förälskad att jag bara var tvungen att dela med mig!

Helt klart värt att kolla!!


http://www.youtube.com/watch?v=M8PAuvxCZuM

Av Cathrine Berglund - 14 maj 2010 11:44

Någon i lidköping som råkar läsa min blogg och också är intresserad av att sända sitt egna radioprogram kan höra av sig!

Sugen? gå in och kika på vår webbradiosida www.radiolive.se

Inte Lidköpingsbo?? man kan höra av sig ändå så ska jag se vad vi kan göra :D


tänkte bara ifall....


until next time...

Av Cathrine Berglund - 14 maj 2010 11:05

På jobbet...tillbaka i verkligheten...planerar...organiserar...svär...bli
r gråhårig så mycket man vill göra så lite tid!!! Planerar in att jag ska sluta sova... då får jag ju minst ytterligare 7 timmar per dygn :D Smart....


Det är allt skönt att ha semester och jag hade verkligen jätte kul me gänget i Egypten...men det är bra jävla skönt att komma hem... Jag har verkligen längtat efter att få ta tag i alla mina projekt köra ner huvet som en sann oxe och bara köra på...Muuuuuu!!!!!


Dagsformen: Sisådär lagom rund & go!

Älskar: Våren

Hatar: Maskar!!!!!!!!!!

Vikt: Vadå...måste jag börja väga mig igen??

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards