catti

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Cathrine Berglund - 5 september 2010 19:11

Längtar efter vintern...då kan man strunta i disken i en vecka...och ändå slippa flugorna...!!


Fyra alvedon senare har jag fortfarande ont i huvet!


until next time

Av Cathrine Berglund - 5 september 2010 13:47


Catti: Bääääjbi ja ha ont i huvet...

Peter: Mmmmm....

Catti: Men Åååååh hörde du inte va ja sa älle?

Peter: Jo jo....

Catti: JA HAR ONT I HUVE skitkorv!

Peter: JA ja men de ä la inte mitt fel....?

Catti: Kanske inte, men ja har iallafall ont i huve!

Peter: JA jo men det är ju ditt egna fel...!

Catti: Meeeäää vaffö skyller du på mig sä jävla typiskt när jag har ont i huve!

Peter: Men varå ä det inte ditt fel dårå?

Catti: Nääää tänk för att det inte var de.... det ä inte alls mitt fel .... det är rödvinets fel....

Peter: Ok ok vad vill du att jag ska göra åt de dårå?!!!

Catti: Ja vet inte..nått...trolla bort det....

Peter: Om vi knullar går det garanterat bort!

 

Catti:?????????

 

 

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards