catti

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Cathrine Berglund - 7 september 2010 21:05

Skulle gärna underhålla er med något smart genomtänkt och roligt inlägg...tänkte pröva nått nytt liksom   

Men... en av bieffekterna av förkylningen jag så genomtänkt dragit på mig är tydligen...bomull i hjärnan...inte nog med alla dessa toarullar som stryker med på kuppen när snoken ska tömmas på ett oändligt föråd av sexigt snor...min hjärna är nu full av bomull (och snor)...känns som om bomullen väller ut ur öronen (snoret väljer att stanna kvar för att terrorisera toarullarna senare)...

Det känns nästan som om någon packat in min lilla söta rosa hjärna klistrat på en AKTAS klistermärke som inför en flytt och glömt att packa upp mig...

Förbannade förkylning påverkar både hörsel och tankeverksamhet kan jag meddela...

Så inget smart,genomtänkt och roligt inlägg blir det...

Det enda positiva som kan komma ut av detta tillstånd är att förhoppningsvis blir min kropp lite motståndskraftig inför höstens nya utbud av svininfluensor, fågelinfluenser och galna kosjukdomar...Undrar vad som ska komma här näst?

Jag lägger 20 spänn på Myrslokfebern eller elefantdiarre....och när jag ändå är i tagen varför inte 20 spänn på Hästpest?

Den som överlever förskylningen får se...nu blir det en varm dush och spendera resten av kvällen i sängen...


Ha de ha de....


until next time....

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards