catti

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Cathrine Berglund - 24 september 2010 12:25

Catti: Shit va mycket smink det blev idag....

Peter: Hmmm...

Catti: Kanske ska ta bort lite....

Peter: Hmmm.....

Catti: Tycker du ja ser trashig ut?

Peter: Öh vaa?!?

Catti: Tycker du ja ser TRASHIG ut elle?

Peter: Inte mer än vanligt....


Catti: ?!?!?!?!?! Skillsmässa tack???


until next time....


Av Cathrine Berglund - 24 september 2010 00:10

JAG VILL KNARKA!!! eller ja...i detta fall....RÖKA!!!!!

Med facit i hand var det inte värt besväret med att sluta röka....

Det har nu gått 9 månader 24 dagar sedan min sista cigg.....

Ångest är min ständiga följeslagare som fått sällskap av lojala tvillingarna buken & baken... som inte bättrar på mitt självförtroende eller "goda humör"...

Hade jag vetat att jag var tvungen att välja mellan ett långt liv, Lukta gott och må dåligt eller ett kort liv lukta skitrök och må bra...hade ja ju valt att må bra...

Jag tänker inte börja igen.. men its SO NOT WORTH THE TROUBLE....

Hoppet är det sista som överger människan har jag hört så jag hoppas in i det sista...


Det kryper i huden....tålamodet tryter...jag vill skrika, gråta, skratta, slåss, kasta tallrikar, gömma mig under täcket,sparka, kramas, bita, och ligga....och allt på samma gång...så det gör jag...stackars Baby....han vet varken ut eller in....


Allt kan inte alltid vara rosa moln och regnbågar....


Jag är inte bara kvinna...jag är en biatch också!


until next time....



Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards