catti

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Cathrine Berglund - 11 november 2011 12:44

I'm on a sea-food diet...

I see food...

And I eat it....


until next time....

Av Cathrine Berglund - 11 november 2011 10:14

...Det låter så fint...så rofullt...så romantiskt...

  

Kanske för andra...men inte för mig...!


Jag inbillade mig en nätt mamma med lagom gravidmage omsluten av en vit virrvlande klänning, med skinande hy, dansandes barfota, bakandes, ätandes frukt & grönt, pysslandes med fotoalbum och skiva dagbok om graviditeten, med blommor i håret och praktiska roliga projekt varje dag...

Glad, lycklig & älskad...


I Stället är jag en uppsvullen mamma med en gigantisk tung buk i nersölade mysbyxor och sliten gammal luvtröja, som äter det som finns närmast, i otvättat hår, sittandes framför tv:n, med fötter som svullnat upp två skostorlekar, en rygg som värker och med den ork som skiner med sin frånvaro...

Men ändå...glad, lycklig & älskad...

Och inte alls romantisk nånstans...bara en aning...uttråkad...men mest hungrig...


until next time....



Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards