catti

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Cathrine Berglund - 25 november 2011 18:00



Sen vi var på Ullared förra helgen har jag spenderat veckan med att fixa klart Callista's rum....

Eller klart och klart...nu är det såpass klart att hon är mer än välkommen att dyka upp närsom helst nu...

Jag vet att Mamma och andra släktingar som inte bor på "varaschlätta" är sugna på att se hur det blev

så därför lägger jag upp lite bilder te dom...


This is Callista's room....


     


 


Vi var också och hämtade barnvagnen vi beställde...

det blev en vit Emmaljunga Mondial i konstläder med klassiskt chassi...

Vi är jätte nöjda...

Har säkert glömt hälften av vad man behöver och köpt alldeles för mycket av sånt man inte behöver...

Men det struntar jag i... detta är ju mitt första barn och det är ju meningen att man ska lära sig efter hand...

Tips får man ju...men hur ska jag annars lära mig om jag inte går lite på magkänslan och gör några misstag också   

 

 

Callista's new stroller....



until next time....


Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards