catti

Alla inlägg under maj 2010

Av Cathrine Berglund - 1 maj 2010 10:54

Ja jag vet att jag är lite crazy i skor....

Jag vet också att jag inte kan vara ensam...

Packar inför vår Egypten resa på tisdag, NIO par skor!!! Realistiskt vet jag innerst inne att det är helt onödigt att ta med så många par skor till en 7 dagars semester...

NIO par har jag hittills lyckats att minimera till...och nu kan jag verkligen inte bestämma mig vilka som inte får följa med..kläderna är ju lätt....vad än som går på över buken får följa med....LÄTT som en plätt liksom!

Men ALLA mina skor är ju så fina,och dom ser så glada ut när dom ska få ut och åka!

Baby har satt ett 4 par max på mig...det gjorde han när vi åkte till Cypern också men då lyckades jag smuggla med mig 6 par sammanlagt....så det blir väl nått sånt igen...7 par...det borde räcka :P Fy fan va ytlig jag är!!!

Fåfängd absolut utan tvekan...men inte visste jag hur ytlig jag faktiskt är...man lär sig nått nytt varje dag...Jaha ännu en punkt att lägga till "Att göra listan 2010"

*Jobba på din ytlighet* lägger den framför *jobba på buken* men under *Se det positiva i alla situationer*

Snacka om I-landsproblem,det är nästan så man skäms...men bara nästan...

  


Dagsformen: Slapp & Snygg

Älskar: Ben & Jerry´s Cookie dough

Hatar: Ben & Jerry´s Cookie dough

Vikt: 67.8


Nu ska jag försöka ta mig ur sängen och fram på stan en sväng...


until next time




PS:Skrivet INNAN kaoset med sjuka katter resa och annat som stod illa till...äntligen upplagt iallfall :D

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards