catti

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Cathrine Berglund - 21 april 2010 20:16

Shit det är min sista dag som en fräsch 28 åring....

Shit sista dagen...jag kommer aldrig vara 28 år igen....28 och hur ball som helst....28 och lite små mullig...28 och inte en krona på sparkontot men 300 par skor i gaderoben...28 år....sista dagen...lite svår smält är det...eller så är det bara jag som är trög....verkligheten slog mig som en käftsmäll på väg från sibylla...kylan bet i kinderna och jag kände i varje vrå av mig att jag lever...

Jag vill bara skrika ut till världen....I'm 28 and damm proud of it!!!!!


Men jag är kvar på jobbet och "kidsen" häromkring lär ju inte uppskatta galna tanter...hur cool denna tanten än tror att hon är...yoyo...

Jag love my kids dom brukar alltid pigga upp mig med att gissa min ålder till 23-24 (dom tycker det är jätte gammalt) och fråga vem av mig och min lillasyster som är äldst av oss....hahahaha.....det senare driver min syster nästan till galenskap men jag njuter i fulla drag!!!!


JAG spenderar min sista dag på jobbet som 28 åring och njuter av livet!!!


Until next time....

Av Cathrine Berglund - 21 april 2010 15:03

Då tänkte jag prova på de häringa me å lägga upp inlägg titt som tätt...


Klockan är 15.30 och här sitter jag på kontoret och har ännu inte hunnit äta lunch...Attans....Datorn vi sänder våra radioprogram ifrån krånglar och suger all min positiva energi ur kroppen på mig!! Radiolive i Lidköping står still och på mina spröda (läs välgödda) axlar vilar ansvaret att få igång det igen....

I'm on it!!!

Ska nu ta mig tid till en "gormet lunch" bestående av en Gorbys Pirog...springa iväg och köpa nån trevlig födelsedag/bröllopsdag present till min man (läs försöker köpa mig loss från det obligatoriska födelsedagsexet)

hahahahaha I wish...

Jag gifte mig ju för snart 4 år sen för jag hade hört att om man gjorde det slutar man ha sex med sin partner och skaffar sig massa andra trevliga karlar vid sidan av äktenskapet man kan ligga med... :P Score!!! tänkte jag....!!


until next time...




Av Cathrine Berglund - 21 april 2010 13:57

Tataaaa....Då sätter vi väl igång då!

Imorgon fyller jag 29 år,   fantastiskt!

Jag har länge pratat (läs säkert flera veckor) om att blogga/skriva dagbok om året innan jag fyller 30,om hur livet ter sig för en "vuxen ungdom" som min kollega beskrev mig som inte allt för längesen :D Lite som att avlägga en rapport....

Så eftersom den stora dagen är imorgon så fick jag väldigt bråttom att skaffa mig någonstans att "göra" just detta.

Så jag "googla" ordet blogga och här sitter jag nu...några lösenordkrångel senare...Google is da shit!!

Ok people...nu är det bara att räkna ner för i morgon smäller det!!

Då fyller jag 29 och har bara ett år kvar till 30...ska bli intressant och se hur jag tänker hantera den krisen...hahahahaha.....

To be continued

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards