catti

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Cathrine Berglund - 28 april 2010 23:44

Har precis kommit hem från Stadt i Lidköping där vi ätit middag och tackat av en kär kollega från mitt andra jobb som pensioneras på fredag...

Jätte Jätte trevligt att träffa flickorna äta god mat dricka ett eller två glas rött och bara umgås och mysa tillsammans...

Det som var "lägligt" var att vi bokat bord där under en "very important match"

Inter - Barcelona tror jag bestämt...Stället var packat av karlar...Högljudda karlar...Heta karlar...fulla karlar...mätta karlar...liggbara karlar...oj oj oj...


Därför är dagens tips till alla singel tjejer att boka bord under fotbollsmatcherna och gå ut och ät under matchen...för som jag och Fru O konstaterade, när matchen är över sitter det ledsna karlar och behöver lite tröst eller/och glada karlar som är redo att börja fira...Rena köttmarknaden!!!


Släng bara ett öga på matchen under middagen så har du gratis isbrytar repliker

som idag sa jag...erhmm jag menar hade jag kunnat säga...

-Såg ni när dom drog sönder Zlatans tröja?? fy faaan asså..borde bli matchstraff för sån...

Ja eller så kan man gå rätt på sak och bara fråga om dom vill ligga lite....

Funkar ju det med...antingen eller...


Detta var dagens tips....


until next time

Av Cathrine Berglund - 28 april 2010 17:08

Jag är fortfarande rökfri upptäckte jag nyss!!

Man glömmer det efter ett tag...glömmer att vara fruktansvärt stolt över sig själv!!


Lite som när man var liten och lärde sig att cykla...

Då berätta man det stolt för farbrorn i kön på ICA...och för Farmor och Farfar som obligatoriskt fick sig en demonstration också...helt gratis!!

Kiosktanten i örthagsparken...Fröken i skolan...FlorTanten...grannens hund och alla andra som snällt lyssnade,log och gratulerade...

Jag har slutat berätta för folk att jag lärt mig cykla...

Blev så dålig stämmning vid 20 års åldern tyckte jag allt...


Så nu har jag glömt min första milstolpe...lära mig cykla...världen blev ju mycket större när man gjorde det...kunde ju ta sig jätte långt då...


Ska skriva in det i min CV:

870323-870622 Lärde mig cykla!


Nu talar jag om att jag slutat röka...när jag kommer ihåg det...

Senilitet kommer tydligen tidigt men för mina nära och kära är min demens en gudagåva!!


Men idag ska jag tänka på det OCH vara stolt!!


until next time



Av Cathrine Berglund - 28 april 2010 17:04

Köp hem toapapper....

Av Cathrine Berglund - 28 april 2010 16:48

Luktar skit gör tydligen årets studentmössor blev jag ofrivilligt informerad av när jag skulle hämta kaffe på våning 3...

- Här lukta, dom luktar skit!!

Hahahahaha Guuu så trevligt!!!


Vilket fick mig osökt att tänka på min egen våta student som om jag inte räknat fel inträffade nån gång efter dinosaurernas sorti...

Alltså 10 år sen...konstigt de där med matte...vi har precis konstaterat att det är 10 år sen jag tog studenten...nu kommer nästa mattetal att lägga till i ekvationen...Jag var 20 när jag träffa min man och vi har strax varit tillsammans i 9 år....Jag var 25 när jag gifte mig och jag har i år varit gift i 4 år....ÄNDÅ är jag inte en dag över 23...Tokigt !!  


Dagsformen: Rund i mitten...smakar sött!!

Älskar: Mitt jobb!

Hatar: Skoskav

Vikt: 368 kg


until next time

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards