catti

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Cathrine Berglund - 29 april 2010 18:58

Tänker gå å ta en glass innan sändning...

Bara så ni vet...


until next time

Av Cathrine Berglund - 29 april 2010 16:34

Attans...missade du ditt favorit program på radiolive igen....typiskt!!!


Men nu kommer lösningen!!!
Smarta pöjkar på radiolive har fixat så DU kan lyssna DIREKT i mobilen...tokigt va?!?!
Guuuu va bra tänker du....hur gör man dårå???


Jo de ska ja tala om för dig....
Skicka ett SMS med texten RADIO LYSSNA till nummer 72500 så får du instruktioner direkt i din mobil via SMS.


SMSet kostar 1kr + ev. trafikavgift



Har du en såndäringa fantastisk "iphone" kan du ladda ner "beetagg" som är gratis och
gå in på www.radiolive.se klicka dig fram till iphone och följa instuktionerna....


Om du tycker detta är rörigt och otydligt kan du alltid gå in på www.radiolive.se och klicka till dig all information...


Guuuu va bra...å så busenkelt...nu BEHÖVER du ju aldrig missa nått favoritprogram igen....
Yay!!!


Lycka till små pussgrodor!!!


Catti

Av Cathrine Berglund - 29 april 2010 11:57

Varje torsdag så länge jag kan minnas(läs senaste 8-9 månaderna)...sänder söstra mi och Fräcka Fröken Persson och jag webbradio...

Programmet heter passande nog: Catti & Mia och lite Carro...

Och i vanlig ordning kommer vi göra detta också denna torsdagen 19.30


Först lunchar vi tillsammans..pratar vi av oss under måltiden.... så att när vi är klara med det och tar oss till studion är det koncentration på radiosnack och planering av program som gäller...


Vi lovar inte ett program fyllt av nödvändigheter...med ett program fyllt av ALLT annat ;P Välkomna att lyssna på www.radiolive.se !!!


Dagens tablå ser ut som följande....


17.00 Teacup Pigs

18.00 Herbie

19.00 Västgötatimmen på ena halvtimme

19.30Catti & Mia och lite Carro

21.00 Live med Micke


until next time

Av Cathrine Berglund - 29 april 2010 11:37

MEN va fan är DETTA!!!! Har precis vägt mig...

När jag kämpar på trampmaskinen å räknar varenda kalori jag stoppar i mig går jag UPP i vikt!!! Men när jag skiter blankt i det och låter mig både ta nått till fikan och trycka i mig efterrätter då minnsann går jag NER???


Som min älskade man sa: -Klart du går ner i vikt när du äter...då har du ju ORK att röra på dig mer! Han är så smart!


Slutsats: Från och med idag ger jag blanka fan i vad jag äter och dieter...tänker äta vad jag än önskar men tänker röra på mig mer!

Tänker älska mig själv precis som jag är så ofta jag bara orkar!!

Detta svär jag på *lägger handen på Sex and the city boxen*


Dagsformen: Rund go och fanfreackingtastisc!!!

Älskar: Badrumsvågen

Hatar: inget särskilt idag

Vikt: 67.5 kg


until next time

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards