catti

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Cathrine Berglund - 30 april 2010 22:00

Rullar fram...det gör min syster nu efter maten... hon gnäller och säger att hon spricker snart...men ändå sitter hon och tuggar i sig pumpakärnor som en liten ekorre...hahaha...och säger att hon mår illa...

Vi har kollat på "Så ska det låta" "Big bang theory" "Modern Family" lagat Stekt fläsk, kokt potatis, löksås och brunaböner!!!

Detta är lyx för oss!!!Inga karlar hemma och så fredagslyxmiddag...

Åh va gött det va!! men nu ligger vi här i var sin schäslong och jäser som två bröddegar...Swiss in i ugnen om en sisådär 45 minuter...


Jag har i min "matkoma" kommit fram till att nördar är heta!!!

Peter Settman är nördig men såååå het...Howard,Sheldon och speciellt Leonard är riktiga nördar och sååååååååå heta...intelligens är absolut liggbart!!!


Dagsformen: Som en bröddeg, pösig, blek och snygg!!

Älskar: Höga klackar!!

Hatar: Reklam!!

Vikt: orkar inte ta mig upp ur schäslongen och väga mig...

 

until next time

Av Cathrine Berglund - 30 april 2010 10:44

Kemisk krigsföring är vad jag och min man håller på med på morgonkvisten när vi vaknar...vi är mogna..."skickar bomber"...alltså andas på varandra med morgonandedräkten....Min man höll på att förlora och satte in specialtrupperna i form av en brakare...Jag vifta vitflagg och flydde ur sängen...illa kvickt...han vann..

Som sagt vi är mogna människor...strax 30 år liksom....


until next time

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards