catti

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Cathrine Berglund - 22 april 2010 15:58

  

Jaaaa det gör det...när man får äta upp sina ord i flera timmar...

Jaaaa du hade inte glömt att beställa vita tulpaner...dom orden fick jag minnsann äta upp när han kom innanför dörren...haaahaaa här har du dina blommor...fick jag äta upp igen vid brunchen...ännu en gång i spåret...trodde han glömt det när vi var ute och gick med Cayenne...men...nej...fick jag äta upp igen...sen ytterligare en gång också när vi kom hem...enda skälet till att jag inte hör det nu är för att han ligger bredvid tar sig en eftermiddags lur och snarkar.....

  


until next time

Av Cathrine Berglund - 22 april 2010 11:05

Tycker inte det är ett stort problem det här med att vara lite tjock förutom det här med att nå saker...

Tex sina fötter när man sitter ner och buken är i vägen det upptäkte jag precis är lite jobbigt...speciellt då jag är ganska nytatuerad på foten och behöver smörja in den sisådär 3-4 ggr dagligen....


Men jag är iallfall fortfarande rökfri!!!!! 3 månader 22 dagar and still going strong!!!


until next time

Av Cathrine Berglund - 22 april 2010 10:14

Det är jag det...vaknade precis och försökte känna nån skillnad...28...29..28...29...försökte ha något att rapportera....men nej jag känner ingen skillnad...aaaa vänta... höften krasha till...nää det var bara chips som missa munnen under nattens frosseri....kikar på buken...undrar om den inte blivit lite mindre...aha...nope det vara bara täcket som täckte halva delen....

Låg och titta på Baby en stund....27...28...27..28...men nej han såg likadan ut han med kanske lite snyggare men sen har jag inte tagit på mig brillorna än så vem fan vet ;P

 

Lite tråkigt tycker jag allt att det är att behöva dela min dag med min man...

Jag menar jag kan ju inte köra med honom genom att säga att det är juuu min födelsedagdag juuu...för då kontrar han med att det är hans också...

Kunde jag inte tänkt på det när ja skaffa mig karl??

 *note to my self nästa karl ska ha en EGEN födelsedag*

 

Well well...då ligger jag här i sängen med laptopen i knät,trött då jag inte kom i säng förrän halv tre i natt...

Satt kvar och försökte fixa (läs såg på när Daniel försökte fixa)

datorn på jobbet...men upp skulle jag tydligen ansåg Baby...

Jag må inte ha någon överhängande risk för 30 års kris ÄNNU...men min man som tappat några kilo inför födelsedagen sin har hurtigt bestämt att vi ska upp och ut å "powerwalka" nu ligger farligt nära riskzonen...anser jag :P

*note to myself nästa karl ska vara mer lik mig en soffpotatis ingen hurtbulle*

 

Jag gissar att Baby är bara iväg och hämtar den obligatoriska blombuketten...han skulle åka köpa like frukostvirke då kylskåpet ekar tomt...

Jag bad honom på vår bröllopsdag att det enda han behöver göra varje år på vår födelsedag/bröllopsdag för att visa att han fortfarande tycker om mig är att köpa en bukett med vita tulpaner...

Vita tulpaner hade jag i min brudbukett....och vita tulpaner är inte så lätta att få tag på så här års...det är beställningsvara....man kan inte bara åka in och köpa dom sisådär som med rosor som finns jämt...utan det krävs en del planering...lite arbete...och gör han detta så vet ja att han fortfarande tycker om mig....

I år tror jag allt han har glömt av det...ser framför mig hur han panikar på stan nu....

Han vågar inte komma hem...hahahaha....

Det slutar väl med att jag får åka å hämta hem honom :P


Nä nu ska jag ta tag i dagen och njuta "räva" av den så den inte slinker mig ur "näva"


until next time



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards