catti

Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Snyggaste 29 åringen i denna sängen i allafall....

Av Cathrine Berglund - 22 april 2010 10:14

Det är jag det...vaknade precis och försökte känna nån skillnad...28...29..28...29...försökte ha något att rapportera....men nej jag känner ingen skillnad...aaaa vänta... höften krasha till...nää det var bara chips som missa munnen under nattens frosseri....kikar på buken...undrar om den inte blivit lite mindre...aha...nope det vara bara täcket som täckte halva delen....

Låg och titta på Baby en stund....27...28...27..28...men nej han såg likadan ut han med kanske lite snyggare men sen har jag inte tagit på mig brillorna än så vem fan vet ;P

 

Lite tråkigt tycker jag allt att det är att behöva dela min dag med min man...

Jag menar jag kan ju inte köra med honom genom att säga att det är juuu min födelsedagdag juuu...för då kontrar han med att det är hans också...

Kunde jag inte tänkt på det när ja skaffa mig karl??

 *note to my self nästa karl ska ha en EGEN födelsedag*

 

Well well...då ligger jag här i sängen med laptopen i knät,trött då jag inte kom i säng förrän halv tre i natt...

Satt kvar och försökte fixa (läs såg på när Daniel försökte fixa)

datorn på jobbet...men upp skulle jag tydligen ansåg Baby...

Jag må inte ha någon överhängande risk för 30 års kris ÄNNU...men min man som tappat några kilo inför födelsedagen sin har hurtigt bestämt att vi ska upp och ut å "powerwalka" nu ligger farligt nära riskzonen...anser jag :P

*note to myself nästa karl ska vara mer lik mig en soffpotatis ingen hurtbulle*

 

Jag gissar att Baby är bara iväg och hämtar den obligatoriska blombuketten...han skulle åka köpa like frukostvirke då kylskåpet ekar tomt...

Jag bad honom på vår bröllopsdag att det enda han behöver göra varje år på vår födelsedag/bröllopsdag för att visa att han fortfarande tycker om mig är att köpa en bukett med vita tulpaner...

Vita tulpaner hade jag i min brudbukett....och vita tulpaner är inte så lätta att få tag på så här års...det är beställningsvara....man kan inte bara åka in och köpa dom sisådär som med rosor som finns jämt...utan det krävs en del planering...lite arbete...och gör han detta så vet ja att han fortfarande tycker om mig....

I år tror jag allt han har glömt av det...ser framför mig hur han panikar på stan nu....

Han vågar inte komma hem...hahahaha....

Det slutar väl med att jag får åka å hämta hem honom :P


Nä nu ska jag ta tag i dagen och njuta "räva" av den så den inte slinker mig ur "näva"


until next time



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cathrine Berglund - 7 januari 2015 22:54

Mitt nyårslöfte att börja blogga igen var ju inte helt välgenomtänkt... Va fan ska jag skriva om? Finns liksom inte mycket underhållande material att jobba med i mitt liv just nu... Föräldrarna är trötta lyckliga skal av våra forna jag... Barnen ...

Av Cathrine Berglund - 1 januari 2015 02:45

Problemet med mig är att jag har tusen tankar som rusar runt i huvudet på mig och varje fjärde minut så byts dom ut till tusen nya tankar... Jag behöver lugn & ro för att fånga en och kunna utveckla den såpass att jag skulle kunna få ner den i skrif...

Av Cathrine Berglund - 23 november 2014 06:31


...flera gånger fått höra att jag är så driven, intelligent, lätt anpasslig och skulle kunna gå hur långt som helst i vilket område som helst om jag ger mig fan på det... Förslagen om vad jag borde göra med mitt liv nu när min yngsta ändå fyllt hela...

Av Cathrine Berglund - 19 november 2014 00:36

Jeeez vad jag får bryt på dessa nappar!!! De har ju bara två lägen... Antingen är de borta!! Puts väck! Går icke att finna...inte en enda en i nödens stund... ELLER... Så ligger alla 30 stycken jag bara några timmar tidigare letade efter inkilad...

Av Cathrine Berglund - 2 april 2014 00:15


Om det är ETT råd jag önskar att ni tar till er av alla jag kommer ösa över er de kommande åren är det följande: Fyll era liv med sånt som inte går att köpa för pengar! Det är det som i slutändan är värt mest..! Älskar er mer än vad ni någonsi...

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards