catti

Direktlänk till inlägg 30 april 2010

Peter Settman är liggbar som fan....

Av Cathrine Berglund - 30 april 2010 22:00

Rullar fram...det gör min syster nu efter maten... hon gnäller och säger att hon spricker snart...men ändå sitter hon och tuggar i sig pumpakärnor som en liten ekorre...hahaha...och säger att hon mår illa...

Vi har kollat på "Så ska det låta" "Big bang theory" "Modern Family" lagat Stekt fläsk, kokt potatis, löksås och brunaböner!!!

Detta är lyx för oss!!!Inga karlar hemma och så fredagslyxmiddag...

Åh va gött det va!! men nu ligger vi här i var sin schäslong och jäser som två bröddegar...Swiss in i ugnen om en sisådär 45 minuter...


Jag har i min "matkoma" kommit fram till att nördar är heta!!!

Peter Settman är nördig men såååå het...Howard,Sheldon och speciellt Leonard är riktiga nördar och sååååååååå heta...intelligens är absolut liggbart!!!


Dagsformen: Som en bröddeg, pösig, blek och snygg!!

Älskar: Höga klackar!!

Hatar: Reklam!!

Vikt: orkar inte ta mig upp ur schäslongen och väga mig...

 

until next time

 
 
Ingen bild

Pärta

30 april 2010 22:36

Alla karlar under 90 kg är liggbara ;0)

 
Jessi

Jessi

30 april 2010 22:52

Man kan ju tro att vi kollade på samma tv...:) Fast det hade varit bättre att titta på din, då hade jag ju fått go mat oxå! ;)

http://jessi75.wordpress.com

 
Ingen bild

Catti

30 april 2010 22:56

Nja inte riktigt...vikten har inte så stor betydelse...därimot spelar personligheten en jävla stor roll...jag ligger hellre med en snäll tjock karl än en snygg vältränad skitstövel...det kan jag lova... och jag känner en hel del balla brudar som håller med mig :D

 
Ingen bild

Catti

30 april 2010 22:59

Vi har bra smak Jessi!! Välkommen nästa fredag ;P
Och visst håller du med min förra kommentar?!?!

 
Ingen bild

Pärta

30 april 2010 23:09

Där tycker vi olika!
Snäll= ? Är inte speciellt snäll själv så vad kan jag begära?
90+ = nej tack!
vältränad skitstövel = måste väl inte vara skitstövel för att vara vältränad?! (Måste inte ens vara vältränad!)
Det handlar nog om hur man ser på sex. Har bara med lust att göra, för mig!

 
Ingen bild

Mia

30 april 2010 23:26

jag håller mä!

 
Jessi,igen

Jessi,igen

1 maj 2010 08:57

Jag håller med Catti! Fast nu för ti'n skulle jag inte va så nogräknad med tanke på hur länge sen det var jag fick ligga... Mitt enda krav är väl i stort sett att han andas. ;) Ok då, riktigt så illa är det väl inte men nästan.

http://jessi75.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cathrine Berglund - 7 januari 2015 22:54

Mitt nyårslöfte att börja blogga igen var ju inte helt välgenomtänkt... Va fan ska jag skriva om? Finns liksom inte mycket underhållande material att jobba med i mitt liv just nu... Föräldrarna är trötta lyckliga skal av våra forna jag... Barnen ...

Av Cathrine Berglund - 1 januari 2015 02:45

Problemet med mig är att jag har tusen tankar som rusar runt i huvudet på mig och varje fjärde minut så byts dom ut till tusen nya tankar... Jag behöver lugn & ro för att fånga en och kunna utveckla den såpass att jag skulle kunna få ner den i skrif...

Av Cathrine Berglund - 23 november 2014 06:31


...flera gånger fått höra att jag är så driven, intelligent, lätt anpasslig och skulle kunna gå hur långt som helst i vilket område som helst om jag ger mig fan på det... Förslagen om vad jag borde göra med mitt liv nu när min yngsta ändå fyllt hela...

Av Cathrine Berglund - 19 november 2014 00:36

Jeeez vad jag får bryt på dessa nappar!!! De har ju bara två lägen... Antingen är de borta!! Puts väck! Går icke att finna...inte en enda en i nödens stund... ELLER... Så ligger alla 30 stycken jag bara några timmar tidigare letade efter inkilad...

Av Cathrine Berglund - 2 april 2014 00:15


Om det är ETT råd jag önskar att ni tar till er av alla jag kommer ösa över er de kommande åren är det följande: Fyll era liv med sånt som inte går att köpa för pengar! Det är det som i slutändan är värt mest..! Älskar er mer än vad ni någonsi...

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards