catti

Alla inlägg under april 2010

Av Cathrine Berglund - 28 april 2010 17:04

Köp hem toapapper....

Av Cathrine Berglund - 28 april 2010 16:48

Luktar skit gör tydligen årets studentmössor blev jag ofrivilligt informerad av när jag skulle hämta kaffe på våning 3...

- Här lukta, dom luktar skit!!

Hahahahaha Guuu så trevligt!!!


Vilket fick mig osökt att tänka på min egen våta student som om jag inte räknat fel inträffade nån gång efter dinosaurernas sorti...

Alltså 10 år sen...konstigt de där med matte...vi har precis konstaterat att det är 10 år sen jag tog studenten...nu kommer nästa mattetal att lägga till i ekvationen...Jag var 20 när jag träffa min man och vi har strax varit tillsammans i 9 år....Jag var 25 när jag gifte mig och jag har i år varit gift i 4 år....ÄNDÅ är jag inte en dag över 23...Tokigt !!  


Dagsformen: Rund i mitten...smakar sött!!

Älskar: Mitt jobb!

Hatar: Skoskav

Vikt: 368 kg


until next time

Av Cathrine Berglund - 27 april 2010 22:32

Till någon speciell...


Jag har dåligt samvete...


Du väntar på svar...


Jag borde maila dig...


Du känner mig...


Jag tänker på dig...


Du borde flytta ur din grotta och skaffa facebook...


Jag vet att du läser detta...


Du ler "just about now"...


Jag slarvar med vår vänskap...


Du förlåter mig...


Jag älskar dig för det...


Du är min äldsta vän!


until next time...



Av Cathrine Berglund - 27 april 2010 12:46

Har utvecklat ett hatiskt förhållande vill badrumsvågen...men det går i vågor...hahaha guuu så sköj jag är...Humor på elitnivå...hahaha jäjä så länge jag är roligare än Petra Mede...och det är ju vem som helst...tillochmed badrumsvågen!!!


Men ibland fattar jag inte vad som händer...för idag är jag grymt snygg naken...igår var jag bara snygg i håret....men idag gick jag förbi spegeln efter duschen...och där såg jag en något förvånad men snygg "tjock" brud...å de va jag!


Synd att jag inte kan springa omkring naken idag...de är ju för kallt ute... :P

 

Dagsform: Mycket tjock & såååå Jävla snygg naken!

Älskar: Min vattenfasta eyeliner

Hatar: badrumsvågen

Vikt: 68.0 kg

 

PS: förlåt för att jag är så utseendesfixerad just nu men tanken av mig i bikini på stranden i Egypten får tydligen tillochmed mig att "go bananas"



 

until next time

Av Cathrine Berglund - 27 april 2010 10:36

Efter en sovmorgon och sen facebook....men....

Cayenne hade andra planer.... 


until next time 

Av Cathrine Berglund - 26 april 2010 15:24

Oftast är det en fördel att jobba på ett ställe fullt av heta karlar....så brukar jag känna...och gå till jobbet med ett leende....

Idag är ingen sån dag...Va Faaaan....ALLA är alldeles för snygga idag...KAN inte koncentrera mig!!! Och har inte fått nått vettigt gjort på nått sätt !!!

Projektledare, studieledare, chefen,fritidsledare, Jon....alla är alldeles för snygga för att jag ska få nått gjort...PUNKT!


Får sätta på mig solglasögonen och stänga dörren till kontoret....och tänka på nått tråkigt...sport..typ....


until next time

Av Cathrine Berglund - 26 april 2010 12:26

Sitter på kontoret och vräker i mig en chockladboll och dricker päronsoda....

Ångest dämpande i typ 3 minuter sen ångestframkallande....

Åker till Egypten 4 maj....underbart så klart... men det finns en baksida också om man är kvinna av den "välsvarvade" sorten.....har alltid varit en kvinna med former men efter jag sluta röka blev jag en väldigt "välsvarvad" kvinna...har kämpat lite halvhjärtat med "problemet" men utan några riktiga resultat...först plus 9 kg sen...4 kg minus...plus 6 kg...3 hg minus....plus 2kg...matte är ju inte min grej men snälla det där går ju bara inte ihop...

Provade gamla bikinis igår...med varierande resultat...därav ligger nu shoppingpåsarna under skrivbordet och bränner på mitt samvete...skulle bara köpa EN ny bikini...men you know...blev lite till... jag funderar på hur jag ska få dom obemärkt förbi "vakthunden Baby" och in i gaderoben...svär över att jag inte har urringat på mig idag....det kunde kanske funkat....kanske går att muta...eller hota?! hahaha


Får nog tänka över saken en gång till....


Dagsformen: Mycket tjock och Mycket snygg i håret

Älskar:chockladbollar

Hatar: chockladbollar

Vikt: 68.7 fucking chockladbollar


until next time


Av Cathrine Berglund - 24 april 2010 18:28

  


Kära Dagdok

Idag har jag ännu inte tagit mig ur sängen....

Jo jag vaknade när det ringde på dörren i morse och en söt tjej ville sälja mig aftonbladet och bilaga...-Tack men NEJ tack jag prenumerera på Chic...det räcker med en svallerblaska...

Sen har jag faktiskt tömt blåsan en gång också om jag måste erkänna....

Men efter dom äventyrliga utflyckerna från sängen har de inte varit möe mer...

Jag har legat i pyjamasen med laptopen i knät och spelat wow, kliat mig på kiwin och inte ens solen har fått störa min koncentration....

Jag TÄNKER inte ha skuldkänslor för att "jag inte tagit vara på den fina dagen" för jag har tagit tillvara på min lediga dag på det bästa sättet JAG vet :D

I sängen, spelandes med salt och vinäger chips :D det enda som fattades var väl en ung, het och naken karl då...

Baby har varit i Uddevalla och coachat killarna som tävlat....nu ligger han å snarkar bredvid mig nästan naken, lite yngre än mig men inte så het...så det räknas inte :P


Nu elle så fort jag tvingat tummen ur "räva" ska jag spackla mig och piffa lite (läs en hel del för att bli lite snygger)...

Ska bort till mäklaren och hans damer och träffas hela underbara gänget som drar till egypten om sisådär en vecka...sola, bada, ligga och bli runda under fötterna...det är planen det....Yay längtar...hoppas askmolnet inte sätter några käppar i hjulet där...


Dagsformen: Mycket snygg och lite tjock...

Älskar: Känslan av att vara mätt och nöjd....

Hatar: hushållsarbete....

Vikt: vem bryr sig...kan suga min lilla klitoris idag!!!


until next time

 

 



Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards