catti

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Cathrine Berglund - 3 oktober 2010 21:54


http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/somnklubb/article7056478.ab


Ahaaaaa..nu förstår jag!!

hahaha nä jag skyller inte seriöst allt på sömnproblem...men nästan...

Ska börja köra med detta varje gång det ska göras hushållsarbeten hemma...

-Nä du hjärtat jag kan faktiskt inte dammsuga just nu...jag måste tyvärr sova lite annars växer buken... vet du ju...och du hjärtat... väck mig inte när diskmaskinen är klar...jag tänker på figuren 


until next time....

Av Cathrine Berglund - 3 oktober 2010 21:08

DagsForm: Trött men lycklig barbamamma...

Älskar: Sin iphone!!

Hatar: Hushållarbete i allmänhet men disk i synnerhet!

Civilstånd: Still Lyckligt Gift med sin Drömprins!!

Vikt:

Statusrad på facebook: ...är så stolt över alla inblandade i radiolive Lidköpings 24 timmars sändning...

 

Dagens citat: Le mycket och gå fort så ser ingen att du är ful....hahahahahaha

 

 

until next time....

Av Cathrine Berglund - 3 oktober 2010 10:34

Åååååhhh... vad jag längtar efter min säng, man, barn (läs katter)

Strax en timme kvar av vår 24 timmars sändning...

Hanging in there....

Har varit hur sjukt kul som helst men nu börjar jag bli hemsjuk.....

Tjejerna i " Tea Cup Pigs" har filmat och ska klippa ihop en dokumentär av materialtet...nice....

Längtar efter att få se den....hoppas de gör en version som vi kan lägga upp :D



until next time...

Av Cathrine Berglund - 3 oktober 2010 08:35

TACK TACK TACK snälla goa Kajsa för min nya fina header!!!

Du ä bäst!!! Tack Goa Gumman!! Tack!!!



Av Cathrine Berglund - 3 oktober 2010 08:20

Har spenderat de senaste 20 timmarna på Sockerbrukets Ungdomsverksamhet  och har både "övervakat" kidsen och själv sänt radio....

Vi började kl tolv på dagen igår Lördag....och har efter det levererat bra, mindre bra, seriösa, mindre seriösa och fantastiska program....

Har medverkat i olika  shower...men ska strax sända mitt allra egna program....

Kl 9.00 på www.radiolive.se börjar "Cattis Ballader"

Ska spela Powerballader och improvisera morgonmys....Välkomna!!


Jag har plåtat och kommer lägga ut bilder senare....


until next time.....

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards