catti

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Cathrine Berglund - 22 oktober 2010 19:27

Mitt liv är långt ifrån glamouröst.... långt ifrån....

Men inte hänger jag läpp för det... det är då det är bra att vara jag...för då skapar jag mig vardagsglamour....kreativ som jag är...

Härom dagen lade jag mig för att sova med nymålade illröda naglar och matchande läppstift... Det kallar jag "Vårabästaårvaknaheltnysminkadeglamour"

I tisdags dammsög jag trappen i mina mest fabulösa illorange:a krokodilskinns högklackade pumps medans jag underhöll mina grannar med att så högt jag bara kunde sjunga " I wanna love you forever" med Jessica Simpson ... "PussyCatDollglamour"

Igår smörjde jag in "buken" med Bodyshops dyrbara droppar citronlotion...då kollade "baken" surt på mig så fick jag smörja in den me...då gick det åt halva flaskan... "SpaGlamour"

Som häromveckan så tog jag mig en stor kopp violte och 2 stycken modetidningar kröp ner i schäslongen,la en filt över mig och låtsades att hushålleraskan skulle ta hand om disken.... "Freanchhousemaidglamour"

Till exempel i skrivande stund så  dricker jag sunkig men ack så god burksommarcider ur kristallglas.... "HöstGlamour"

Jag hoppas på mer vardagsglamour...för ja gillar´t!!!

Men nu...hem till Mäklarn å Förbannelie på fredagsmys....GÖTT!!!


until next time....

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards