catti

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Cathrine Berglund - 19 oktober 2010 22:13

Japp jag är organiserad...  

Julklapparna till svärföräldrarna är redan inhandlade och jag sitter och lurar på resten av julklapparna redan nu....  

Jag älskar att näthandla....några av mina bästa köp har jag surfat in från nätet...


Fördelarna är många med att vara ute i god tid och inhandla dina klappar på nätet....här är några....


1. Du kan ge bort genomtänkta och andvändningsbara julklappar....

2. Det blir inte så ekonomiskt tungt i December om du köper julklapparna tidigare

3. Du får klapparna direkt hem i brevlådan alternativt så får du hämta dom på ditt närmaste utlämningställe...seriöst...hur mycket enklare är det...och du får tid över till annat...  

4. Du slipper slåss med biljoner andra sönderstressade människor i butikerna de sista dagarna innan jul och ta en fika i stället...  


Nu blir många jätte upprörda och säger... MEN jag GILLAR att köpa julklappar dagen innan julafton det finns charm i det med....

Jaaa...det gör det...jag kommer att köra en liten shoppingrunda dagarna innan jul  bara för att få in känslan....

MEN pressen att hitta den perfekta presenten är borta...då går jag och bara njuter av stämningen myser och impulshandlar kompleterande klappar...hur gött som helst....


Tips på bra roliga ställen att handla sina julklappar finns här....


www.coolstuff.se


www.bluebox.se


www.roligapresenter.se


www.liveit.se


www.discshop.se


www.hm.se


Här är min egna önskelista till Tomten...

 

Snug Rug...ärligt hur mysig är inte den här elle?!?!?!

 

www.coolstuff.se/Snug_Rug

 

Tofflor....jag som alltid går å fryser om fötterna....perf!

 

www.coolstuff.se/Slippies

 

Smyckesträd....Så nice liksom....ha på nattduksbordet och hänga mitt bling i...

 

www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a06885&method=varu&varu=heminredning&time=1


Jag återkommer med mer tips när jag dammsugit cyberspace på ideer...


until next time....

Av Cathrine Berglund - 19 oktober 2010 22:02

Inget tack... Jag tar min korv...straight up...inga krusiduller....

Jag bjuder på några bilder på min kissekatt... som nu officiellt enligt försäkringsbeviset heter Timjan "Korven" Berglund och är av manligt kön haha

Han är nu helt rumsren och har lagt nappflaskan på hyllan...

      

Så nu har vi...kattmonstren...

    

Curry Berglund 3 år 2 mån

Cayenne Berglund 3 år1 mån

Timjan "Korven" Berglund 10 veckor


Thats all folks...


until next time...

Av Cathrine Berglund - 19 oktober 2010 21:40

Här är bilden på vår nya regnskogsvägg i köket....

Som jag helt på egen hand lyckats sätta upp...



until next time....    

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards