catti

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Cathrine Berglund - 2 juni 2010 16:36

Vill passa på att hälsa alla nya läsare välkomna!!

OCH att tacka alla trogna läsare som ändå hälsar på regelbundet!!Tack!

Pöss på er... mina läsare är bäst!!!!

Men nu uppmanara jag er att gå ut och njuta av en helt fantastisk dag!!!

Sola, ät, drick, ligg och njut av livet!!!


until next time....

Av Cathrine Berglund - 2 juni 2010 16:17

Bristen av internet uppkoppling visar sig i att...det städas för en gång skull...det tvättas...organiseras...nu inser jag hur mycket tid jag lägger framför datorn...inser...men tänker dock inte göra någonting åt det...


Själva bristen på internet uppkopplingen beror på Baby...

Han var förbannad på mig för någon trivial anledning (som vanligt :P) och när han hade surat & spelat klart i datarummet i källaren tyckte han att det vore en jätte bra ide att stänga av modemet så det trådlösa nätet som jag brukar surfa på med laptopen i sängen skulle stängas av och jag skulle bli skitförbannad och så skulle vi kunna ryka ihop en sväng och bli av med lite inre agg...

Det blev inte riktigt så...för själv låg jag och kolla på tv och kunde inte skita i mer att HAN var grälsjuk...jag var nöjd med min situation och sket blank i hans pikar och nappa minnsann inte på betet :P hahahahaha

Stackarn fick gå och lägga sig utan gräl och utan fru...måste varit så frustrerande...

Nästa dag när grälsjukan lagt sig och det var dags att kolla till "cyberspace" så ville inte modemet samarbeta på nått sätt...även om vi bad,mutade, tiggde, hotade eller hytte med näven...den var den död alltså...

JAG kunde inte vara mer nöjd och kunde inte låta bli att säga att...så går det när man är dum mot sin fru då straffas man av universums karma:P

Aint karma a bitch...my bitch :P

Oh well... nu är jag tillbaka i cyberspace och gissa om jag är pratignödig...


until next time....

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards