catti

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Cathrine Berglund - 22 juni 2010 23:45

 

Dagsform: Rund...lite åt det söta hållet...vass....

Älskar: MIN iphone....lämna mig ALDRIG!!!

Hatar: MYGG!!!!!!!!!!!!!!!!

Vikt: -0.7 kg (jävla vååååg!!!)

Statusrad på facebook: ..."note to my self" köp senilsnöre till mina brillor!!!...

 

Träningsrapport

Måndag: 30 min trampmaskinen

                 Halvsväng i spåret (benhinneinflamation)

 

Tisdag: Cykeltur

 

Har fått en ful ovana att supa bort brillorna varje dag lägger dom på så många bra uttänkta ställen...som i sängen...BAKOM tavlan i hallen...i skorna..i brödpåsen...på jobbet...i Babys bil....i DUSCHEN?!?!

Å så var det med det....börjar väl bli gammal antar jag....

 

until next time.....

Av Cathrine Berglund - 22 juni 2010 23:32

Hann att vara spontan hela tre ggr förra veckan....


En middag ute med "fab4".....

    

Vad skulle jag göra utan dessa brudar...? 


och en Grillkväll hemma med "EgyptenGänget" 


Jag gillar det här med spontanitet!!!!  

Tänker köra hårt på det denna sommaren!!! 

 

Tredje var att jag gick och beställde tid för att klippa mig och färga håret och det ska jag gå och göra i möra efter jobbet...ska klippa av ena bete på längden får se hur möe de blir denna gång....ooooo så spännande hahahahaha!!

 

Jag får väl lägga upp bilder när jag är klar :D

 

until next time.....

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards