catti

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Cathrine Berglund - 20 juni 2010 23:47

Jag ÄR inte vad jag GÖR...

Men jag GÖR alltid vad jag KÄNNER för....


Sug på den ni....


until next time....

Av Cathrine Berglund - 20 juni 2010 02:04

Dagsformen: Snygg PMS-monster i sliten pyjamas och ännu slitnare morgonrock!!!

Älskar: Att McDonald har öppet dygnet runt i lilla Lidköping nu för ti´a!!!

Hatar: Dumma badrumsvåg som väger feeeel hela ti´a ;P

Vikt: -1,7 kg

Statusraden på facebook: ....måtte helvetet ta min livmoder!!! PMS varning utfärdat...håll er undan :P


Dagsrapport TRÄNING

 

Fredag:Trampmaskinen 30 min


Lördag: Kort Powerwalk


until next time....


Av Cathrine Berglund - 20 juni 2010 00:04

Råkade kolla lite på Prinsessebröllopet...

Hon såg lycklig ut vår Kronprinsessa...

Jag är inte så mycket för vår Kungafamilj...

Inte så mycket imot heller för den delen...

Men jag var nog i minoritet när jag hellre kollade på "The Seeeker" än hela jippot som upptog hela 3 stycken kanalen....men jag zappade...och det lilla jag såg...var att de såg genuint lyckliga ut!!! Det värmde....

Och det är man första tiden som nygift...nått händer inom en när man lovar varandra att stå sida vid sida vad som än händer... nått som inte går att förklara...nått som måste upplevas...


Men som med allt annat varar det inte i evighet...precis som med förälskelse är det ett övergående tillstånd man är i....det får man bara räkna med när vardagen sätter igång igen...och strumper ligger BREDVID tvättkorgen,tomma mjölkpaket ställs tillbaka i kylen och att raka sig bara sker till speciella tillfällen som jul och till företagsfester.... är man riktigt lyckligt lottad som jag...blossar både förälskelsen och nygiftkänslan upp tittsomtätt och påminner en om hur lyckligt lottad man igentligen är som är älskad...att man inte är ensam...man har sin partner, älskare och sin bästa vän med sig på vägen...vägen genom livet....


Hoppas förresten att Viktoria får ligga på sin bröllopsnatt...det fick inte jag...

Vi var så fulla och trötta att det enda som var mänskligt möjligt när vi väl nådde sängen var att somna på sekunden...


Om jag skulle ge Brudparet nått tips så här efter 4 år äktenskap och snart ett decenium gammalt förhållande.... skulle det vara två ord...

 

TÅLAMOD & KOMPRIMISS

Det är allt som behövs för att hålla kärleken levande men så kommer man behöva MYCKET av det också... OCH SEX  mycket härlig sex   :P


För Äktenskap är som med mycket annat här i livet...det är inte alltid vackert, eller rättvist men alltid spännande och givande...det enda man kan räkna säkert med är att det tar slut... antingen i skilsmässa eller med döden som endstation...vilket som så har man haft trevligt sällskap på vägen.....


until next time...

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards