catti

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Cathrine Berglund - 15 juni 2010 22:49

Vill tacka följande människor för en LYCKAD lördagskväll/natt....

Fräcka Fröken Persson FÖR att du besudlar mig och för att du bjuder till fantastiska fester med farlig bål!! 

Fröken Hansen FÖR att du ALLTID är så het och bjuder på underbara kort!!

Fröken Wristel FÖR att du alltid får mig att skratta hejdlöst!!

Kia TACK FÖR din fantastiska urringning!! ;P

Herr Jimbo Persson FÖR att du aldrig upphör att förvåna mig!!

SnyggDaniel  FÖR att du körde hela Gracie Barra Festen hem till Persson OCH för att du är snygg!!

Black Belt FÖR att du har de snyggaste "dansmovesen" jag sett sen Vanilia Ice!!

Jessica FÖR att du inte polisanmäler mig för ALLA gånger jag råkar besudla dig!!

Jocke Berg FÖR barrundan... det HADE verkligen inte behövts!! ;P

Pontus FÖR att du kom!!

 

 STORT tack ska också Mats, Stefan, Martin,Hilda, Elin L, Elin M, KÖTT FC ,Lisa,Alexandra, Freddan och Marcus FÖR att ni är såååå jävla härligt LIGGBARA!!


Jag vill OCKSÅ tacka min Man för att du skjutsar fram å tebax på fulla bröliga brudar utan att säga ett ord eller klaga....inte så mycket som ett lyft ögonbryn får bjag av dig...TACK!!

OM jag glömt någon ber jag om ursäkt och skyller på bålen... :P


Här är ett härligt bakfyllegäng dagen efter....

  


   until next time....

Av Cathrine Berglund - 15 juni 2010 22:43

Leva livet ska man göra...leva livet och bryta någon regel någon gång ibland...till exempel att spontant samla sina nära och kära, äta middag och dricka ett glas vin eller två (eller snubbla över dammsugaren  och dra i sig en flaska rött  2 st daquries nån öl och nån cider) en HELT VANLIG onsdag en HELT VANLIG vecka efter jobbet....MEN se för guds skull te att ni är lediga från jobbet dagen efter bara...


Jag var snittsig nog att piffa till mig efter jobbet innan jag gick och mötte tjejerna...

Så här såg det ut då...... 

Så förvandlar man en "vardagsoutfit" till "kvällsoutfit" på Cattis lilla vis ;P

     

Minus briller men plus kavaj occh halsband...voila...DONE!


Ok ok...fair enough...detta var lite av ett fjortis/blondinbella/modeblogg inlägg...men give me a break...vill ni läsa om HELA mig och min persolighet eller? ;P

Ok...jag ska skärpa mig....

Jag fick iallafall fantastiskt sällskap under kvällen som löpte!!!

Helt underbara meningar som är klart värda att citeras uppkom denna kväll...

Som....Kaffe,te och analsex?

Man måste hålla ordning på hålen...

Svär på storkuken...

Och andra barnförbjudna härligheter :D

  

 Mer SPONTANITET till folket!!!



until next time....

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards