catti

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Cathrine Berglund - 4 juni 2010 23:28

Skulle jag börja berätta om förra lördagens bravader så skulle det sluta i att det jag får material nog att skriva en bok...

En bild säger mer än tusen ord har jag hört så jag tänkte bjuda på mig själv och i bild visa vilken nivå det var i lördags när vår älskade Sara fyllde 30 år!

Och vi var där och förgyllde dagen :P



Ja vad säger man?


Å här kommer en till...


Jag vågar inte hänga ut någon i min blogg och visa Fräcka Fröken Perssons juckningar, Heta Malins röv med tillhörande Carro tydligen,  Söta Sara uppflugen på stolen me en flaska mellan benen eller nått annat onämnbart pinsamt...så det fick bli mig...     :P


until next time

Av Cathrine Berglund - 4 juni 2010 14:14

JAG HAR KARRAKTÄR...JAG HAR KARRAKTÄR...JAG HAR KARRAKTÄR!!! NEJ TILL GODIS NEJ TILL FIKA!!! JAG HAR KARRAKTÄR!!!

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards